Waar kan ik deze Nike Floral Digi-Camo schoenen kopen?

Ik wil graag de Floral Digi-Camo schoenen van Nike. Als het goed is, is dit de goede naam. Ze horen bij de Stefan Janoski schoenen van Nike. Ik kan ze alleen nergens vinden, zijn ze nog niet te koop of weet iemand hier misschien waar ik deze schoenen kan kopen? Op de site van Nike zelf kan ik ze niet vinden. Het liefste wil ik ze online kopen maar in een gewone winkel is ook goed.

Toegevoegd na 13 minuten:
Op deze site heb ik gevonden maar dit zijn voor mij te kleine maten, ik heb minstens maat 40 nodig: http://www.scenepreston.com/nike-sb/2767-nike-sb-stefan-janoski-multi-color-black.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kwam ik tegen op onderstaande site
----------------------------------------------------
http://www.kingdomskateshop.com/blog/

Antwoorden (2)

Weet je zeker dat ze zijn te koop in grotere maten? Ik wilde de hogere Converse schonen met bloemen maar de paar dat ik wilde ging alleen tot maat 37 :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan best zijn dat die nog niet uit zijn. Wat ik ervan weet is dat ze al wel in productie zijn, maar nog niet worden verkocht. In maart is er voor het eerst over geschreven, dus ik denk dat je nog even moet wachten.