Wat is het gewichtslimiet voor een standaard eastpak rugzak?

Dus de eastpak die populair is onder scholieren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
4.1K

Het beste antwoord

Die wordt niet door de fabrikant opgegeven. Alleen een inhoudsmaat in liters (24). Wel biedt de fabrikant 30 jaar garantie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, daar bedoelen ze dat niet mee. Je kunt alleen de inhoud vergelijken, er zijn ook eastpaks met 30 liter inhoud. Nergens kan ik informatie vinden over het maximale gewicht.

Andere antwoorden (1)

Een gewicht van 15 kilo kan zo'n Eastpak rugzak in elk geval hebben. Maar tot hoever het maximaal gaat is nergens te vinden.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigenlijk staat er in jouw bron wat het gewicht is van de boeken en spullen voor een kind om mee te nemen naar school. Minimaal en maximaal. Nergens staat dat een Eastpak dat aan zou moeten kunnen. Jouw koppeling tot een antwoord komt omdat die twee onderdelen in 1 artikel boven kwamen door het googelen.