Kan je een glow in the dark balletje verven?

Ik heb een glow in the dark piercing gekocht (voor helix) en de kleur bevalt me niet helemaal. Is het mogelijk om dit bijvoorbeeld rood te verven zodat de kleur in het donker ook rood wordt? Of zou het überhaupt geen licht meer geven in het donker dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Nee, dan geeft het geen licht meer, het is sowieso niet verstandig om piercings te verven, omdat er dan altijd schilfertjes af kunnen gaan, die je piercing kunnen doen laten ontsteken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De oppervlakte van het balletje bevat de stof die oplicht in het donker, dek je die af dan wordt er niets meer opgelicht ( een zaklamp die je afdekt geeft ook geen licht meer)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een zaklamp die je afdekt geeft nog wel licht, dus daar is het al fout. Ook ligt het er maar net aan hoe dik de laag verf is of het het licht doorlaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat een onzin min. Het antwoord is gewoon oké, de zaklamp staat er bij als voorbeeld.