vallen de maten in Amerika groter?

ik wil graag een t shirt bestellen uit amerika.
Nou ben ik vol slank en heb ik maatje L of met sommige dingen XL. Ik hoorde dat Amerika grotere maten heeft zal ik een M nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
8.3K

Antwoorden (3)

Misschien heb je wat aan de matentabel van American Apparel. Moet je nog wel even je maten omrekenen naar inches, maar dat kun je vast zelf ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de maten vallen niet groter. En net als in nl zit er ook daar verschil in een L bij de ene winkel of een L bij een andere winkel.
Je kunt de tip van antw 1 doen, en anders zou ik dezelfde maat nemen als hier.
In jouw geval bjj een getailleerd shirt zou ik xl wagen, en bij een gewoon recht shirt een l
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem altijd XL, want een keer iets te warm wassen en het wordt vanzelf een S