Heeft iemand dat ook dat de make up afbreekt : van Max Factor Smoky Eye Effect ?

Ik heb vandaag de Factor Smoky Eye Effect van Max Factor make up gekocht en nog 3 paar ook .
Maar ze breken meteen af heeft iemand anders dit ook gehad dat ze meteen afbreken ?

Toegevoegd na 4 dagen:
Ik heb uiteindelijk maar opgebeld naar max factor en heb een vergoeding gekregen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

nee dat heb ik nooit gehad, maar ik zou wel terug gaan naar de winkel.
,
het kan ook zijn dat er een fabrieksfoutje in zit en dat er heel veel verkeerden in de winkels terecht zijn gekomen.
13 jaar geleden
Ik had dat ook binnen een week na aankoop.. Ik heb de make-up ver weg gestopt en blijf gewoon bij het goedkope merk essence van de kruitvat met mijn make-up, is prima spul en kost bijna niks..

Toegevoegd na 1 minuut:
En zo mooi zit dat spul ook niet op je ogen.. Het loopt bij mij gauw door en een smokey eye effect is ver te zoeken zo licht zijn de kleuren..