Waar kan je tie dye verf kopen in nederland of op internet?

Ik zie tegenwoordig veel broeken die ge tie dye 't zijn. Nu vroeg ik me af waar je deze verf kan kopen in Nederland of op het internet ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
4.1K

Antwoorden (1)

Je kan hiervoor Dylon voor de handwas gebruiken, dit is te koop bij drogisterijen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je met die verf, of met textielverf, ook zulk resultaat krijgen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan: Doop het bovenste deel van het broekje in paarse verf, doe dat ook met het onderste deel, maar dan in de blauwe verf, bewerk daarna het middendeel met ontkleurder, spoel dit uit als de juiste kleur bereikt is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent geweldig, dankjewel!
Zorgt de ontkleurder er dan voor dat je de echte kleur van het broekje niet meer ziet ?
En moet je ook iets met zout doen, want soms staat er dat je zout moet gebruiken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het broekje donkerder is, als de kleur verf die je gebruikt, moet je het broekje van te voren ontkleuren. Verf mengt zich altijd met de ondergrond. Bij ontkleuren lossen de kleurstoffen op. Verven werkt inderdaad met zout, het zout fixeert de kleur. Bij Dylon zit een goede, duidelijke gebruiksaanwijzing, als je die opvolgt, kan er niets mis gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
DANKJEWEL !