rode glans uit het haar?

hallo, ik heb mijn haar laten kleuren bij de kapper. ik had lichtbruin haar en heb het donker bruin met een rode schijn in laten kleuren. ik had gevraagd om een kleurspoeling, maar die heeft zich vergist en heeft permanente kleuring gebruikt. Nu zou ik graag terug mijn eigen haarkleur hebben en het donkerbruin is er al uit maar het rood blijft er in. Weet er iemand hoe ik dit eruit krijg ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Een anti-roos shampoo is inderdaad goed te proberen! Dit trekt na meermalen wassen (kunstmatige) kleur uit je haar. Ga met name voor Head & Shoulders, is even iets duurder, maar is echt het meest effectief!

Als dit gelukt is, is het wel aan te raden een mooie kleurspoeling/kleurmousse in in je eigen haarkleur in je haar te doen, want het haar kan wat vaal/dof ogen na een aantal shampoo-beurten.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Probeer je haar eens te wassen met anti-roos shampoo. Het schijnt dat dat de kleur uit je haar haalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wassen met zilvershampoo, dan vervaagd het langzaam!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meschien anderen Shampoo wassen en anderen kleur.

Maar ik zal eerst een anderen Shampoo doen Inderdaad.