Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

rode glans uit het haar?

hallo, ik heb mijn haar laten kleuren bij de kapper. ik had lichtbruin haar en heb het donker bruin met een rode schijn in laten kleuren. ik had gevraagd om een kleurspoeling, maar die heeft zich vergist en heeft permanente kleuring gebruikt. Nu zou ik graag terug mijn eigen haarkleur hebben en het donkerbruin is er al uit maar het rood blijft er in. Weet er iemand hoe ik dit eruit krijg ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
832

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een anti-roos shampoo is inderdaad goed te proberen! Dit trekt na meermalen wassen (kunstmatige) kleur uit je haar. Ga met name voor Head & Shoulders, is even iets duurder, maar is echt het meest effectief!

Als dit gelukt is, is het wel aan te raden een mooie kleurspoeling/kleurmousse in in je eigen haarkleur in je haar te doen, want het haar kan wat vaal/dof ogen na een aantal shampoo-beurten.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Probeer je haar eens te wassen met anti-roos shampoo. Het schijnt dat dat de kleur uit je haar haalt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wassen met zilvershampoo, dan vervaagd het langzaam!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meschien anderen Shampoo wassen en anderen kleur.

Maar ik zal eerst een anderen Shampoo doen Inderdaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding