Ik heb een blauwe vlek op mijn schoen hoe haal ik dat weg?

Toegevoegd na 1 minuut:
komt door mijn broek denk ik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Antwoorden (3)

Laatst had ik diepblauwe bovenbenen, ik schrok nogal. Het kwam door afgifte van mijn donkerblauwe denim, die worden tegenwoordig niet meer ge- stoned washed. Als ik een washandje met zeep langs mijn huid haal, veeg ik de kleur weg. Neem een lapje met wat lauw water en zacht te wrijven. Mocht dat niet lukken, probeer wat lotion als je dat in huis hebt. Zeep maak mogelijk kringen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had het laatst ook op mijn witte leren laars, heb het toen er af gehaald met make-upremover. Dat werkte goed, het was er zo af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blauwe denims kunnen kleurstof afgeven, dit wordt ook wel bloeden genoemd. Daarom moet je altijd opletten met licht gekleurde (onder) kleding. De meeste fabrikanten waarschuwen hiervoor op het waslabel en ook in de winkel wijst men hier (als het een vakman/vrouw is) op. Als het kwaad eenmaal geschied is, valt er vaak weinig aan te doen.