Welke winkels in Utrecht verkopen dameskleding in jaren 40/50 stijl?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

In de link zie je een leuke verzameling winkeltjes voor 'vintage shopping' in Utrecht, waaronder kleding en schoenen.

(Mijn dochter (jaren 30-40) koopt overigens eigenlijk vrijwel alles via Internet/Ebay en in Amsterdam, want dat is beduidend goedkoper).