Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welke winkel kan je zwarte ballerina's van Geox kopen??

Moet voor werk nette zwarte schoenen aan maar ik heb echt megaveel last van stinkvoeten in de zomer en hoop dat Geox wel zal helpen, heb je misschien verder nog tips wat ik kan doen tegen zweetvoeten???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
941

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij Zalando of Omoda of een andere grote schoenensite kun je zoeken op merk en type.

Verder zijn er honderden tips over hoe je zweetvoeten kunt voorkomen. Maar ja, bedenk dat als er honderden tips zijn er dus eigenlijk geen een is die echt werkt want anders zou alleen die tip er zijn.
Je kunt natuurlijk wel het e.e.a. proberen, zie de onderstaande site van 'oma weet raad' voor een veelvoud van tips.

Mijn idee: houdt je voeten schoon en zorg voor ventilatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geox schoenen zijn in heel veel zaken te koop.

http://www.spartoo.nl/Geox-b40.php?type=1&track_id=adwo&ggnetwork=g&ggcreative=10963939051&ggkeyword=geox%20schoenen&ggmatchtype=b&ggsource=s

Tegen zweetvoeten helpt zinkzalf.
Iedere ochtend en avond je voeten goed wassen en vooral 's avonds, 's nachts insmeren met zinkzalf.
Sokjes aan om te voorkomen dat je beddengoed onder de zalf komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag het eens in een winkel waar ze veel van Geox verkopen.
probeer een specifieke site van Geox op te zoeken via Google bijvoorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding