pukkel op lip?

ik heb al sinds ong een maand een soort van pukkel op mijn lippen. Het doet niet zeer hoor maar het gaat maar niet weg. Weten jullie misschien hoe dat kan? of hoe ik eraf kom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Het zou een koortslip kunnen zijn. Door bepaalde zalfjes te gebruiken, zal de koortslip misschien weggaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pukkel of vochtophoping.. Klinkt misschien raar maar ik heb dat wel eens aan de binnenkant en dan steek ik met een schone warm afgespoelde naald er even in zodat het vocht weggaat.. Het is dan ff pijnlijk maar na een dag of twee weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het dezelfde kleur als je lippen heeft, is het waarschijnlijk een vetbultje, deze kun je weg laten halen, dan moet je wel even naar de huisarts voor een verwijsbrief.