Waarvoor dienen die 'dustbags' die je bij nieuwe schoenen krijgt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook heerlijk voor op reis . Dus dat schoenen goed verpakt in koffer gaan en Vd geur maar vooral schoen poets en zolen zijn nooit echt fris in je koffer .

Het beste antwoord

Die dienen om de schoenen stofvrij in te kunnen opbergen. Het zijn de dure chique merken die ze bij het schoeisel leveren.
Amadea