een vraag over corrigerende ondergoed

Ik wil graag een corrigerende body kopen maar ze hebben alleen de maten 38/40 of 42/44
ik heb zelf maat L/XL (40/42) welke kan ik dan beter nemen ?

want als ik 38/40 neem ben ik bang dat hij te klein is
maar als ik 42/44 neem ben ik bang dat hij iets te groot is waardoor hij niet meer corrigerend werkt ?

ik koop hem via internet dus heb niet de mogelijkheid om hem te passe in een kleedkamertje .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor de 38/40 gaan. Anders heeft het geen effect. Je kan hem altijd terug sturen.
Je zou ze ook beide kunnen bestellen, en de minst goede terugsturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit was als antwoord bedoeld, maar ok je kan het nu ook lezen.

Antwoorden (7)

Corrigerend ondergoed is gemaakt op de maat die je nu draagt.
Maat 40/42 is gewoon gemaakt voor mensen die deze maat hebben, het zit alleen een stuk strakker. Ik zou dus gewoon maat 40/42 aanschaffen, en als hij alsnog niet past dan kun je het altijd ruilen toch?

Toegevoegd na 4 minuten:
Oh, ik heb er even overheen gelezen dat je het niet kan passen, slim!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was stuurde ik even een mail met de vraag of ze groot of klein uitvallen. Daar zit nog weleens verschil in.
Kijk ook even of er katoen in verwerkt zit, dat krimpt enorm en zit gauw te strak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou denk ik toch voor de grotere gaan, Ik heb ooit eens zo'n corrigerend broekje gekocht in de goede maat, DAT ZAT TOCH STRAK, daar hield ik het niet langer dan een uur in vol, en daarom draag ik het nooit.
De kans dat het veel te ruim is lijkt me klein en dan corrigeert het toch, Ik denk dat ze meestal echt heel strak zijn (of ik ben een grote piepert, is ook zo).
amigo
13 jaar geleden
bestel ze beide.
maar liever de 42-44, waarschijnlijk is de 38-40 te klein.
zo doe ik dat meestal.
hetgeen -of alles- wat niet past
gaat retour.
internet heeft zo z'n voordelen, maar bij dit soort zaken ook nadelen
want retour zenden kost vaak ook geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je schrijft dat je maat 40/42 hebt, maar ook dat je L/XL hebt. Dan zou ik voor de 42/44 gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Otto, bij Bonaparte, bij Bonprix en ik dacht ook bij Wehkamp en Neckermann hebben ze extra grote maten in ondergoed en lingerie..
En dan kun je thuis passen en weer retour sturen als het niet past...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor corrigerend ondergoed is het een beetje vreemd dat ze 2 maten combineren en niet een aparte 38, 40, 42 en 44 hebben.
Ik denk dat je voor een juiste of iets kleinere maat moet gaan anders heeft het inderdaad geen corrigerende werking