Kent iemand een gothic webshop of gothicwinkel in omgeving van Apeldoorn?

Ik ben op zoek naar een webshop of winkel in omgeving van Apeldoorn die gothickleding verkoopt. Met name corsetten. Ik koop vaak en graag bij AttutudeHolland of Large, maar die sites zijn erg duur en ik ben maar een arme student! :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Ik denk dat je beter gewoon online kan zoeken dat niet persé bij jou in de buurt is want anders maak je denk ik weinig kans.

Er zijn online veel meer gothic shops dan alleen Large en attitude.
zoals deze bijv.
http://www.bizzare.nl/index.php?cPath=22_31_119&osCsid=757ac2324b247e60ca53cb0386d78ad4

Het ligt er aan wat je wilt uitgeven voor een corset want er staan dure bij maar ook goedkopere.