Hoe zet je krullen?

Ik heb heel grappige krulspelden gekregen: zie afbeelding. Je rolt een pluk haar om de onderste cilinder, en vouwt vervolgens het bakje naar beneden over de cilinder heen.

Echter: ik heb veel haar, en het is dik. Bovendien is het niet erg lang, en ik heb geen enkel haarproduct behalve shampoo en schuifspelden > hoe zet je leuke krullen die blijven staan?
Voor de professionele blik ;) mijn schedelvorm is vierkant.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

heb je wel bier in huis?
dat is een natuurlijke haarversteviging.
na het wassen spoelen met bier, en je haar handdoekdroog in de krullers zetten.
je gaat niet stinken, de lucht vervliegt.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat versteviging in je haar doen, zoals schuimgel. Daarna je krulspelden zetten, zoveel mogelijk, anders krijg je van die dikke plukken en dat droogt moeilijk. Drogen met de föhn. Hoe langer je de krulspelden laat zitten, hoe beter. In ieder geval moet je haar echt droog zijn als je ze eruit haalt.