Hoeveel vragen voor een geknoopte armband?

Deze armbanden heb ik zelf gemaakt en voor ongeveer 6 a 7 euro aan materialen maar de vraag hoeveel kun je hiervoor vragen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Dan zou ik al zeker 10 euro vragen, je moet niet alleen je grondstof terugverdienen, maar ook de gereedschapjes die je er eventueel voor nodig hebt.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zulke armbandjes zijn echt geen €10 in de winkel.
Made in China, 4,95.
Begin met net boven jou materiaalkosten. Als je gemiddeld 7 euro kwijt bent aan materiaal kwijt bent zou ik gaan voor een prijs van 7,95. Mocht je ze nu goed verkopen dan kan je je prijs iets ophogen. Naar bv 8,45. Wil je er echt wat mee gaan doen en er straks in verder gaan zou je een actie kunnen maken. 2+1 gratis. Zo trek je sneller klanten. Lees ook eens onderstaande bron voor nog wat tips voor prijsbepaling tips.