Hoe kan ik de randen van mijn Vanz schoenen weer goed wit krijgen? wat niet al te veel kost.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is trouwens vans

Antwoorden (4)

De randen van Vans schoenen kun je schoonmaken met o.a. vloeibare groene zeep, Cif met bleekmiddel, tandpasta,Biotex...., daarna eventueel nog even aanstippen met een flesje witmaker die je bij de schoenmaker kunt kopen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de wibra verkopen ze Dusty (de gele) die kost nog geen 2€ en helpt super ook voor andere vlekken!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in de was doen, werkt bij mij prima!
al zijn vans schoenen van super slechte kanvas gemaakt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!!
Als ze in de wasmachine kunnen doe dat! kan dat niet gebruik dan tapijtreiniger. werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!!