waar kan je zo goedkoop mogelijke all-stars kopen?

ik zoek zo goedkoop mogelijke all-stars, maakt eigenlijk niet uit welke kleur als hij maar goedkoop is :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Het beste antwoord

www.shoppingkq.com. Zijn trouwens wel nep, maar niet echt zichtbaar. Ik loop er al een half jaar op.

Toegevoegd na 2 minuten:
Reken wel op vier weken levertijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kijk op marktplaats, vaak hebben mensen de schoenen maar 1x gedragen op ze door te verkopen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Anders moet je eens gaan kijken bij een outlet store zoals Rosada, Maasmechelen of Bataviastad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In BEVERWIJK in de zwarte markt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is heel ver van waar ik woon helaas. is er ook misschien een zwarte markt in de buurt van utrecht?
Als je zo goedkoop mogelijk schoenen wilt kopen volg dan het stappenplan van kortings.nl.