Waar kan ik een One Direction hoodie/sweater kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Bestaan er dan mensen van 16 jaar of ouder die daar nog in willen lopen?

Antwoorden (3)

Via deze site. Het komt waarschijnlijk wel uit Engeland, dus het kost je wat extra verzendkosten.

Toegevoegd na 2 minuten:
En anders kan je het altijd nog bij de merchandise stand proberen die bij de concerten aanwezig is. Moet je alleen wel naar een concert gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ebay heeft er ook wel en paar, minder duur natuurlijk dan de onedirectionstore, dat is de originele!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/merkkleding-truien-en-vesten/m589554954-sweater-met-opdruk-harry-styles-one-direction.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pageNum=1&pos=1

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/truien-en-vesten/m622508119-one-direction-hoody-nieuw-uit-engeland.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pageNum=1&pos=1

de 2e vind ik persoonlijk het leukste!