ik loop graag klomp maar de eigenaar van de molen vind t herrie als ik er op loop , nu wil ik iets onder mijn klomp vast maken iemand een idee hoe?

iemand een idee Had vroeger eens van een oude schoen de onderkant af gehaald en op gemonteerd maar weet iemand of er miss nog een idee is? bv ergens mee insmeren dat t minder bonkt ? Ja ik loop echt heel erg graag op klompen, maar dacht alligt dat iemand een ideetje heeft?? Nooit geschoten altijd mis !!

11 jaar geleden
in: Mode
3.8K

Het beste antwoord

Ik ken het probleem ; heb het ook een tijdje gehad dat ik op klompen liep maar ze inderdaad wel ERG veel herrie kunnen maken.

De oplossing is : meubelviltjes.
Even de onderkant schoonschuren, viltjes (of rubbertje, dat maakt niet uit) eronder, en je kunt er - afhankelijk van de ondergrond - een paar dagen tot een week tegen.

Je moet ze wel regelmatig vervangen, maar meubelviltjes zijn niet zo gek duur, en je klompen slijten er ook nog minder snel van ;)

Toegevoegd na 56 seconden:
En ja, je kunt ook gewoon de schoenmaker een paar rubberen zolen onder je klompen laten lijmen. Dat is iets duurder, uiteraard, maar ook duurzamer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
molenaar
11 jaar geleden
Leuk en fijn antwoordt dit dankjewel

Andere antwoorden (3)

Fietsband.

Lijm ( of nieten met een nietmachine) een paar stukken fietsband of desnoods autoband onder je klompen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn vader had altijd een stuk autoband eronder zitten
Gewoon een paar rubber zolen kopen, en onder de klomp plakken of spijkeren. Dat is toch niet zo moeilijk?

Zie link voor het adres.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mischien heb je wat aan onderstaande site?