hoe heet zo'n eendelige pyjama voor baby's? en zijn die er ook voor volwassenen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een boxpakje...

Antwoorden (6)

een hansop.
geen idee of die er voor volwassenen zijn, lijkt me onhandig als je naar wc moet
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er 1,een gestreepte,kreeg ik van een tante toen ik naar het ziekenhuis moest.
Zit wel lekker,maar als je naar de wc moet zit je gelijk in je blootje,haha;)
Niet echt prettig en ook niet zo handig idd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb je gelijk maar ff een plus gegeven,die min slaat nergens op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha tja, wie ziet je zitten in je blootje op de wc? En die paar minuten :-P volgens mij zit dat wel erg lekker, ik vind het altijd vreselijk als ik onderuit zak op de bank en half m'n rug bloot ligt! Luxeprobleempje ;-)
anneliez
11 jaar geleden
niemand ziet je, maar het is koud
anneliez
11 jaar geleden
wegens die blote rug op bank of in bed, doe ik gewoon pyjamabroek+langer nachthemd.
Dat is een hansssop, maar als je in de winkel vraagt om een pyjama voor baby's, krijg je dit bijna vanzelf.

Die zijn er ook voor volwassenen. Sterker nog: vroeger droegen mannen zulke pyjama's bijna standaard (of anders een soort lang japon, maar dan voor mannen)
Alles komt terug, en zo ook de hanssop voor mannen, Bij voorbeeld bij Zara kan je deze kopen (zie foto), en als je een beetje zoekt vind je zeker nog meer modellen.

Toegevoegd na 15 minuten:
Excuus: "hansop", met maar één 's' (bedankt Pelle!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er mag wel één s af hoor ;) Leuke foto. Die dingen voor baby's zijn overigens wel bijna altijd met voetjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Correctie er mag zelfs NOG een S af: http://www.encyclo.nl/begrip/hansop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, één 's' te veel de eerste keer (lekker handig met die kleine schermpjes...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met één 's'...? Dan had ik het verkeerd geleerd, ik dacht écht dat het met een dubbele was. Zo zie je dat een taal leren altijd moeilijker is dan het lijkt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Troost je, ik wist het ook niet maar vond het wel raar omdat ik al dacht dat het niets met Hans te maken kon hebben ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik eet Gans (^_°)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Proest! Hahaha....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom kan het geen trappelzzzak zijn? bestaat ook uit 1 stuk!
All-in-one pyjama of one piece sleepsuit. In Nederland is deze nog niet zo bekend. Vooral bij Britse winkelketens als New Look en Topshop worden deze pakken verkocht.
Belangrijk om te weten is dat de pyjama (te) strak kan zitten, omdat je hele lichaam in één kledingstuk moet passen. Meestal bestaan de all-in-one’s uit katoen en/of polyester, dus ze zijn ook nog lekker zacht en je kunt je er vrij in bewegen.
Er is een webshop, genaamd ‘One Piece’, waar je diverse soorten en kleuren pyjama’s kunt bestellen. Deze kosten tussen de € 119,- en € 139,- per stuk.
Meer info vind je op de site die bij de bron vermeld is.

Toegevoegd na 4 minuten:
Zoals eerder gezegd heet dat (bij baby's) een hansop. Heb nog een paar site's gevonden waar ze deze hebben. Zet ze bij de bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht eerder dat het een romper heet. ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor volwassenen zijn die ook te koop onder de naam jumpsuit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie bijvoorbeeld http://www.lifestylesensation.nl/2012/07/trend-all-in-one-pyjama/
Amadea