hoe kan ik het beste mijn north face jas wassen zodat deze waterdicht en onbeschadigd blijft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
6.3K

Antwoorden (2)

Zo koud mogelijk en zonder zeep. Anders is ie zeker meer waterdicht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de jas wasbaar is, was hem dan met een flesje Harmisol. Dit is te koop bij Etos of een andere drogisten dan is hij weer waterdicht en in ieder geval op een programma waar je glasgordijnen wast
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt voor je antwoord zou ik hem gewoon op 600 toeren wassen met een beetje harmisol gaat harmisol gewoon in het wasverzachter en moet ik waspoeder gebruiken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee geen waspoeder of wasverzachter gebruiken en ook niet in de centrufusie en nat ophangen 600 toeren zegt mij niets wel handwarm en glasgordijnen dat zijn programma,s die tere kleding kunnen wassen zonder schade aan te richten dus je wast hem alleen met harmisol
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met harmisol moet je eerst je jas gewoon wassen (dat moet met wasmiddel) en daarna nog een keer wassen met harmisol. Goed het etiket lezen dus.