'hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn kleren frisser ruiken i.p.v rare geur heeft?

Mijn kleren ruiken altijd vreemd na dat ik die een paar dagen aan heb. Een gewone trui kan ik natuurlijk wel wassen geen probleem. Maar mijn jas en mijn wollen truien kan ik eigenlijk niet zo vaak wassen. Vaak ook als mijn kleren (gewassen terug in de kast gestopt) een maand in mijn kast zit ruikt het ook heel raar ( negatief bedoelt ) hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn kleren minder hard vies ruiken maar toch niet vaak wassen? Want mijn dikke wollen jassen is na een wasbeurt waarschijnlijk al een andere vorm en minder warm?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Je kunt bij de supermarkt, of bij de drogisterij, een sprayflesje Robijn Refresh (verfrissende kledingspray) kopen, dan ruikt je jas weer lentefris. Je kunt dit product ook in je kast of op andere kledingstukken sprayen.
Een andere optie is, in een plantenspuit die op sprayen staat, strijkspray oplossen in water en daarmee sprayen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn oma deed vroeger altijd washandjes met zeep tussen de kleding.
Daar heb je tegenwoordig speciale zakjes voor die erg lekker ruiken.

Voor je jas heb ik geen idee, want die hang je waarschijnlijk gewoon aan de kapstok? Misschien ligt het aan de ruimte waar de jas hangt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lucht je je wollen truien?
bij droog weer even lekker laten wapperen.