Wiet weet waar ik zo'n kindershirt kan laten bedrukken met achterop je naam en als het kan een getal? Goedkoop en bezorgen voor de 17 de?

Mijn broertje is 17 augustus jarig en is Fc Twente fan, en wil net zo''n shirtje als de FC Twente spelers achterop zijn naam: Thijmen en getal: 7 (Zo oud word hij) Goedkoop rond de 20 euro en bezorgen voor 17augustus! Wie kan mij een linkje geven? (Mag ook wel een soortgelijke tshirt)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Je zou het beste contact kunnen opnemen met de fanshop van FC Twente, zij kunnen je waarschijnlijk beter vertellen hoe en wat.

Maar voor rond de 20 Euro een bedrukt kindershirt thuisbezorgt krijgen, ik durf wel te stellen dat je dat niet gaat lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.bedrukt.nl