Betekent waterproof hetzelfde als waterdicht?Het gaat om dure regenkleding waarbij waterproof staat,zou dit waterdicht zijn?Groet van Joke

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
7K

Antwoorden (3)

Het is eerder waterwerend. Mijn ervaring is dat waterdichte kleding niet bestaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een wetsuit (of nee, drysuit) komt het best in de richting.
Waterproof is bestand tegen water en vocht, waterdicht laat geen water door.
Je hebt dus kleding gekocht die tegen water en vocht kan zonder te veranderen:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, je zal niet snel nat worden, maar in een hoosbui ben je niet 100% beschermt natuurlijk. Als je de kleding goed wilt houden zou ik een goedkoop regenjack kopen om er over heen te doen. (1 van plastic bijv.) die kan je ook zo weer deponeren in de afvalbak!