Gouden ring kopen (type zegelring) waar kan ik dit het beste kopen in een juwelier of online?

Rond de 100/200 euro is mijn budget. Het liefst zoek ik een ronde zegelring met een rode steen.

Gr.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Bij de juwelier.. dan weet je zeker dat hij precies is zoals je hem wilt hebben, op internet kunnen de foto's door het licht (van de camera) misschien net iets anders lijken dan in het echt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het beste is in een juwelier. Daar kan je hem zelf bekijken. Als je hem online besteld weet je niet de (kwaliteit)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
juwelier, de ene rode steen is de andere niet, dus dat kun je beter zo bekijken.Ook zie je dan gelijk of hij mooi aan je hand staat
11 jaar geleden
Ik denk dat je bij een juwelier ook de beste bij u passende maat kan nemen