waarom vinden veel vrouwen pantys en maillots ondingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik draag ze omdat ik het wel fijn vind en mijn vriend ook.

Het beste antwoord

Panty's zijn gemaakt van synthetisch materiaal. Het zit heel strak, want het moet mooi aansluiten. Dat zorgt ervoor dat je je niet vrij voelt. En als het warm is, is het benauwd. De elastiek in de buik knelt vaak af, ook als je geen vol buikje hebt. Ze zijn vaak te kort, wat een beklemmend gevoel bij de tenen geeft. Bovendien moet je de hele dag voorzichtig zijn, want bij het minst of geringste krijg je een ladder. Dus eigenlijk moet je ook altijd reserve's bij je hebben.
Ik zou zeggen: probeer het gewoon eens een keertje, dan weet je hoe het voelt.
Maar goed, zoals bij zoveel oncomfortabele dingen (zoals b.h.'s en hoge hakken).... je went eraan.

Maillots dragen een stuk fijner, zeker als het grootste percentage katoen is. Maar dan kunnen ze weer gaan lubberen en het kruis zakt naar beneden.
Maar ze zorgen ervoor dat je in de koude winter toch een rok of jurk kunt dragen. En onder een broek kun je alle kou verdragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Met maillots heb ik minder problemen, maar panty's zitten niet fijn, altijd vervelend in het kruis, je huid droogt er van uit en ze gaan snel stuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
te warm, zeker in de zomer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alle vrouwen vinden panty's en maillots ondingen. Panty's en maillots kunnen best sexy staan. En welke vrouw heeft er problemen mee, om er sexy uit te zien?
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
vervelend gevoel op je huid en ze gaan gauw stuk
13 jaar geleden
Een panty zit nooit lekker, altijd te strak in mijn buik. Terwijl ik heel slank ben, het broekje of de kousen zijn vaak te kort en ze gaan snel stuk. Geef mij maar kouse die bovenaan bij je been blijven zitten, zonder die malle pantybroek. Maillots passen vaak beter al draag ik die ook niet vaak, maar soms staat het leuker onder een rok.
Ik ben dan nu ook erg blij met de halve en driekwart legging mode.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben lang, en niet supersuperslank. Panty's en maillots moeten bij mij dus in de lengte, én in de breedte rekken. Dat zit niet lekker. de meeste zijn te klein. Hopeloos...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dat ligt er gewoon aan hoe zo'n persoon dat is mijn tante en mn vriendin dragen wel panty's enzo
maar maillots vinden de meeste een beetje voor kinderen daar is namelijk een of andere enquete over gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik draag graag panty's ongeacht de tijd van het jaar/het staat netjes
wie stelt dat veel vrouwen dat niet leuk vinden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze zitten meestal niet echt prettig
geen plezierig draagcomfort
onjuiste pasvorm vaak, bij mij in ieder geval
vandaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ik er heel snel een ladder in trek. Ik hoef maar heel iets een haaltje te hebben aan een nagel of hoppa kapot.
En soms is het ook wel eens zo dat ik heel dom even niet heb op gelet bij de aanschaf van zo n panty en de verkeerde maat heb mee genomen . Dan trek ik m aan en dan schieten me de ladders al in mijn kruis.......ai.
( met maillots heb ik geen ervaring die heb ik namelijk niet )
Maar goed ondanks dat ik heel slecht ben in de omgang met panty s ben ik wel blij dat ze zijn uit gevonden.