Is dit een echt Guess horloge?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
5.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op het verpakking-doosje staat meestal een code. Deze kun je meestal checken op Internet.
Castle
7 jaar geleden
Ik zou zeggen: raad eens? oftwel Guess? ;-)
paulus811
7 jaar geleden
Guess horloges zijn goedkoop, rond de 150-250 euro. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het loont om dat na te maken.

Het beste antwoord

Achter op uw horloge staat modelnummer W10217G2
Op het doosje waarin de Guess horloges geleverd worden staat een code. Die moet op Internet te vinden zijn.

W10217G2 model heeft een grijze horlogeplaat
http://www.skroutz.gr/s/251890/Guess-Men-s-Trend-Leather-Strap-W10217G2.html
W10217G3 heeft een zwarte wijzerplaat
https://www.amazon.com/Guess-Watches-Trend-Leather-W10217G3/dp/B002VHUBU4/ref=cm_cr_arp_d_pdt_img_top?ie=UTF8
Als je de adelaar vergelijkt met de adelaar op uw horloge komen deze niet exact overeen. De rondingen tussen de vleugels lijken niet zo fraai als bij de originele modellen
Het woord GUESS tussen de vleugels is op uw horloge niet goed te zien.
Het urenstreepje van de “zes” zit tegen de 30 van het seconden plaatje, daar moet een kleine opening tussen zitten.
De letters “S” lijken ook niet gelijk te zijn aan de “S”
Dat kan allemaal door een vervorming van de foto komen.
Maar toch:
Het modelnummer W10217G2 komt niet overeen met de kleur van de wijzerplaat van uw horloge
De kleur van de wijzerplaat zoals van uw horloge is op Internet nergens te vinden.
Nergens is iets te vinden waaruit blijkt dat uw horloge een origineel GUESS horloge is.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ook de knopjes van de originele modellen lijken anders te zijn dan het knopje aan uw horloge. Maar ook dat kan aan de foto liggen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je hulp! Gelukkig is het nog niet mijn horloge en heb ik het al afgeslagen ;) blij dat het me toch nog even bevestigd word want mensen die persoonlijk had gevraagd wisten het ook niet. (Zelfs als juwelier niet)
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hier is de folder van alle huidige horloges van Guess met modelnummer. Geen twijfel meer. Het horloge dat door u is afgewezen is geen Guess, zelfs geen "replica" Als een juwelier zegt dat hij het niet zeker weet, dan is iets niet echt.
VGC 0040 – W10217G1
VGC 0042 – W10217G2
VGC 0041 – W10217G3
http://www.bijouteriebaudoin.be/images/Catalogue%20Guess-men.pdf
Bordensteker
7 jaar geleden
+ , I guess!