Welke haargel/wax product wordt vaak gebruikt bij (mannelijke) beroemdheden ?

Het verbaast me soms dat veel beroemdheden in tv-series /films of op de rode loper, hun haar (bijna) altijd perfect hebben zitten.
Hebben ze een wondermiddel ofzo??:P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mwoah.. een beetje 2 uur voor de spiegel staan met 3 opgeleide mannen en vrouwen om je heen doet wonderen ;)

Antwoorden (2)

Het wondermiddel is niet een bepaald product, het is je gezicht en haar speciaal voor de gelegenheid door professionals laten doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben wereldberoemd in ons huis en ik gebruik altijd aqua.