Waar kun je van die lange gekleurde broeken kopen, die tegenwoordig 'in' zijn, voor mannen? (bijv. donkergroen, donkerrood, donkerblauw)

Tegen een goede prijs

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet doen! Haha

Het beste antwoord

Die kun je bij H&M kopen voor een leuke prijs.

http://www.hm.com/nl/its-all-about-trousers

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor 24,95 euro heb je al zo'n broek bij H&M.

http://www.hm.com/nl/its-all-about-trousers#path=1.1&transition=10&duration=100
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thxxx ! ik ga morgen kijken

Andere antwoorden (4)

De new yorker heeft over het algemeen wel zulke kleding. En misschien dat je het ook nog bij de sting kunt proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De coolcat of bij Jack en Jones.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij wehkamp. Ideaal vanuit huis shoppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij h&m en bij primark.. ( primark niet al te goeie kwaliteit.. het is goedkoop , maar je kan het slects 4/5 keer aan)