Hoe lang mag je nagellak gemiddeld op je nagels laten?

Als ik de nagellak er na een week afhaal met nagellak remover, zijn mijn nagels geel verkleurd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
8.3K

Antwoorden (2)

Er is geen vaste limit om je nagellak eraf te halen. Meestal is het zo dat de nagellak er na een paar dagen niet zo mooi meer opzit, dus kun je dan het beste de nagellak van je vingers halen.

Tegen de verkleurde nagels: Ik weet niet of je dit doet, want je hebt het niet vermeld, maar je kunt het beste altijd een base coat onder je nagellak aanbrengen. Dat is een doorzichtige lak die er speciaal voor zorgt dat je nagels niet verkleuren.

Ook kun je over je normale nagellak heen nog een top coat doen, dat is een soort base coat maar die zorgt er meer voor dat de nagellak er lang op blijft zitten.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel, ik gebruik inderdaad geen base- of topcoat en zal het zeker eens uitproberen!
Doe voor je je nagels lakt "Basecoat" op dat beschermd je nagels.Doe je nagels ongeveer een kwartiel in een bakje met azijn en melk, dat helpt tegen verkleuring.Als je je nagels bijv. wilt lakken haal je je oude nagellak eraf en laat je nagels een uurtje of twee ademen . Je kan bij de kruitvat een speciale nagelolie kopen dat is goed voor je nagels,want er zitten vitaminen in . Als dat ook niet helpt moet je even een maand geen nagellak op doen. Doe.vooral geeen nepnagels op ,de lijm voor de nepnagels zijn namelijk schadelijk voor je nagelbed . Verder weet ik niks.veel suc 6