Waar kun je deze schoenen op een online webshop kopen?

Haai,

Ik heb laatst super schoenen gezien in het tijdschrift CosmoGirl, alleen kan ik ze nergens vinden op een online webshop..

Mijn vraag was dus of jullie misschien een site weten waar ze opstaan?

- ze zijn van het merk Pull & Bear
- in het tijdschrift stond dat ze €59,95 waren

Liefs, Suzan

Ps. Graag even bij het antwoord de link van de site erbij zetten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat je heel veel vragen hebt over producten uit de CosmoGirl, kan je misschien beter vontact met hen opnemen Toegevoegd na 2 minuten:
vontact = natuurlijk contact! Bronnen:
- http://www.cosmogirl.nl/vraagenvertel/
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ingehuurd door cosmogirl? Om sluip reclame te maken? Moet wel echt een flutblad zijn als ze via GV reclame willen maken. Dan kunnen ze RTL4 dus niet betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan misschien eens op de website van pull en bear zelf kijken:
http://www.pullandbear.com Als ze er nu niet op staan kun je regelmatig nog eens terug kijken, ik weet uit ervaring dat soms dingen verdwijnen en dan er later even terug op komen als ze een bepaalde maat terug in stock hebben. En anders eens in de dichtstbijzijnde pull en bear kijken, en hopen dat ze hem daar hebben. Maar ik denk dat je van andere merken misschien ook wel schoenen zult vinden die er heel erg op lijken c:

Antwoorden (1)

Deze op de website van pull en bear lijken er heel erg op maar zijn wel duurder:
http://www.pullandbear.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/pullandbearbe/en/pullandbear/29059/WOMEN%27S%2BSHOES?NEWCOLLECTION#/1311506/HIDE ANKLE BOOTS

Toegevoegd na 1 minuut:
En als ik beter kijk zie ik ook een paar verschillen denk ik.