Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het rood van de vrouwenlippen wordt door mannen (on-)bewust geassocieerd met haar schaamlippen.
Stiften dus maar dames. Maar niet teveel, want mannen houden ook weer niet van volgeplamuurde koppen.

http://relatie.blog.nl/aantrekkingskracht-2/2010/11/25/volle-rode-lippen-weten-mannen-als-vanouds-te-verleiden

Toegevoegd na 2 minuten:
Antropologen beweren dat er een verband is tussen rode lippen en de schaamlippen. Hoe roder de lippen, hoe gezonder en vruchtbaarder de vrouw in kwestie is.. Veel vrouwen zijn het er ook over eens dat je lippen rood stiften je onmiddellijk energie geeft. Het oogt direkt minder moe en meer glamourous.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Men vindt het sexy, uitdagend.

Zelf vind ik het lelijk. Altijd die rode vlekken op glazen en kopjes of op een wang bij een begroeting.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit gebeurt niet als je een goede lipstick hebt, zwlf gebruik ik nml maybelline en heb hier nooit last van..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een supertip Jiszy, dank je wel. Mijn vriendin heeft van die afgevende, vreselijk. ik geef het aan haar door.
Ik schreef bij een eerdere vraag: "Vermoedelijk telt het [de rode kleur] ook als ‘lokkertje’, een soort menselijke variant van de blauw-rode neus van de mandril.
Er is ook een theorie dat de lippen een soort weerspiegeling zijn van de schaamlippen.
Die worden (net als de ‘gewone’ lippen) bij opwinding roder, en daar zou het gebruik van lipstick op gebaseerd zijn…"

http://www.goeievraag.nl/vraag/lippen-roder-rest-huid.147374
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen heeft zijn eigen mening.=)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel dingen doen we onbewust . De vrouwenmond is anders gevormd dan die van de man . De lippen onderstrepen haar vrouwelijkheid. Van deze "meerkees" hoeft het niet. Ik vind de natuurlijke kleur aantrekkelijker .

Toegevoegd na 1 minuut:
meerkees moet met 'n s
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding