Ik vind sneakers lekker zitten en het liefst neem ik ze met een leuke print erop. Ik cookiemonster nike's gezien. Waar koop je die leuke schoenen?

WAAR kan je deze cookie monster nike's kopen?
Bijvoorbeeld, online, in een winkel of tweedehands?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Dat wordt lastig want ik vond het volgende op de website in de bron: "Brass Monki is een 22-jarige Brit die heel bedreven is in het customizen van sneakers en de Dunk van Nike in het bijzonder. Alle exemplaren zijn uniek en met de hand beschilderd en ze zijn allemaal te koop! Let op! We krijgen veel reacties van mensen die zeggen opgelicht te zijn door Brass Monki. Wees dus voorzichtig met wat je online koopt!"

Met andere woorden: niet doen, maar als je wilt staat het mailadres in de andere bron.