Mijn haar draait zich om mijn kettinkje heen. Wie weet een oplossing?

Ik heb een kettinkje gekregen, maar op de een of andere manier draait mijn haar zich er in m'n nek helemaal omheen en is daarna niet meer op een normale manier los te krijgen. Lostrekken werkt het best, en dan heb ik daarna dus een kettinkje met allemaal haar eromheen gedraaid wat ik er dan weer af moet knippen omdat het anders niet los te krijgen is. Weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.8K
Amadea
10 jaar geleden
Eerst je haar in een staart doen, en dan de ketting pas dragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goeie vraag! Ik kamp met hetzelfde probleem.

Antwoorden (1)

Misschien helpt het als je een hangertje aan de ketting hangt. Dan zit de ketting in je nek dichter tegen je huid aan en kan je haar er misschien niet meer omheen draaien. Als er al een hangertje aan hangt, helpt het misschien als je die zwaarder maakt d.m.v. een tweede hangertje.