Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet deze broek zodat ik hem kan vinden op site's?

Het is een broek van een jumpsuit (zie plaatje). Dus alleen de broek. Ik zie z'n broek weleens bij meisjes maar ik weet niet of deze broeken een naam hebben. Ik kan ze dan op bijvoorbeed de h&m, vero moda of wehkamp bekijken.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik bedoel ook niet z'n broek met de kruis tot de knieën.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Saskia De Vries misschien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel geen merk. Ik bedoel hoe de broek heet. Je hebt toch namen voor bepaalde kleren. Harembroek, jumpsuit enz.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bedoel je niet gewoon een legging? Jump legging
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat heet gewoon een losse broek met print.

http://www.styletoday.nl/fashion/trends/21238/from-catwalk-to-closet-top-5-lente-trends
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heet een tregging.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat is het 100% zeker niet. Een tregging is namelijk een wat dikkere legging van soort broekstof, deze heb ik namelijk heel veel in me kast. Een tregging is bijna altijd strak. Ik bedoel een soort joggingsbroek.
Dit heet een tregging. Een kruising tussen een broek en een legging.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat is het 100% zeker niet. Een tregging is namelijk een wat dikkere legging van soort broekstof, deze heb ik namelijk heel veel in me kast. Een tregging is bijna altijd strak. Ik bedoel een soort joggingsbroek.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding