Welke maat heb ik nodig voor het bestellen van een broek? (zie uitleg)

Ik wil een broek bestellen bij loudmouth maar ik heb geen idee welke maat ik moet hebben. Het gaat om deze broek: http://us.loudmouthgolf.com/index.php/children/boys/disco-balls-black-b.html ik ben 1,59 m, welke maat moet ik dan hebben? Alvast bedankt voor een antwoord.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

De broek is in inchmaten. 1 Inch is 2,54cm. Volgens mij is de eerste maat de taillewijdte en de 2e de heupwijdte. Meet je eigen maten op en deel de uitkomst door 2,54. Kijk dan in de maattabel welke maat het dichtst bij jouw opgemeten maat komt. Lengte is niet zo belangrijk. Als je maar oplet dat de lengte wel lang genoeg is, hoewel dat met jouw lengte niet zo snel het geval zal zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hai,je moet eerst de lengte van je benen opmeten en dan bij de maat kijken.
Op deze site staat het in inches dus moet je het omrekenen naar cm.
Hier heb je een speciale rekenmachine voor nodig!
Deze heb ik voor je gevonden: Eenhedenrekenmachine.

Als je er niet uit komt zet dan even de lengte van je benen als reactie bij mijn antwoord of als aanvulling bij je vraag, dan zal ik proberen het voor je uit te rekenen!

Groetjes vlindertje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom heb je een speciale eenhedenrekenmachine nodig? 1 Inch is 2,54cm. Dus 20" is 50,8 cm. Simpel toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan wel meteen gaan minnen maakt mij verder niet uit alhoewel het wel flauw is! Voor jou is het simpel maar aangezien veel mensen tegenwoordig niet zo goed kunnen rekenen heb ik dit antwoord gegeven waar niks fout mee is alleen anders en makkelijk.
Die dingen zijn niet voor niks uitgevonden en kost op deze manier ook niks!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt me toch wel het meest simpele rekensommetje dat er is.
Daarbij lijkt het mij bij het bestellen van een broek meer te gaan om de lichaamsomvang dan om de lengte van de pijpen, toch? Dus de min was niet voor die rekenmachine maar voor het feit dat je niks zegt over de omvangsmaten.
Aangezien het een stretchbroek is, kijk je naar je lengte die je nodig hebt. Dit meet je op vanaf je kruis naar je hiel. Dan kijk je welke 'waiste'(taille) maat je nodig hebt. Dit meet je boven je heupen. De centimeters die je meet deel je door 2,54 en je komt op inchmaten uit.