Wie weet bij welke winkel je handschoenen zonder vingertoppen kan kopen die lekker warm zijn en van goede kwaliteit zijn?

Ik wil ze tijdens mijn werk (koelkast temperatuur 6 a 7 graden) regelmatig gebruiken.
Als je alleen een merk weet is dat ook oke

Toegevoegd na 2 dagen:
Weet er iemand een goed merk van die handschoenen die ik zoek die ze bij Bever zwerfsport misschien verkopen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Als je een winkel weet die ze verkopen bijvoorbeeld rubriek bedrijfskleding in Hilversum of omgeving dan hoor ik het graag. Geen webwinkel!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

In iedere goede outdoor speciaalzaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Thinsulate
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet geen merk, maar ik heb ze bij V&D gekocht.
Leuke ook nog zwart/wit gestreept!
En warm.Belangrijk voor jou dus.
Ik gebruik ze vooral op de fiets.;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze ooit bij de H&M gekocht. Heb zelf ook gewerkt in een soort reuzekoelkast, daar kreeg ik ze gewoon van mijn werk. Vind eigenljk ook dat je werk voor goede werkkleding moet zorgen, of het in ieder geval moet vergoeden.