als je je neuspiercing een dan hebt en je haalt hem er een paar uur er uit krijg je je piercing er dan nog in?

Toegevoegd na 8 uur:
Als je je neuspiercing een dag hebt en je haalt hem er een paar uur uit is die dan dicht aangezien ik hem uit moet doen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Antwoorden (2)

Een paar uur zal voor weinig problemen zorgen. Pas hier wel mee op als het gaatje nog te nieuw is. Dan kun je hem beter laten zitten tot het geen wondje mee is.

Toegevoegd na 1 dag:
Je schrijft dat je hem pas een dag hebt. Haal hem er dan niet uit. Laat het minimaal 3 weken (liever 6) zitten om te genezen. Hij kan vrij snel weer wat dicht gaan zitten maar ook is er een zeer grote kans op een ontsteking als je hem eruit haalt.

Mocht het zo zijn dat je hem voor je werk eruit moet halen vraag dan of je er iets overheen mag plakken zoals een pleister. Het ziet er niet charmant uit maar een ontstoken neuspircing is vele malen erger kan ik je verzekeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb nu iets van 10 jaar een neuspiercing, ff eruit kan wel. Een paar uurtjes moet geen kwaad kunnen. Te lang lijkt me niet handig en het is ook best pijnlijk als je hem er weer in doet omdat je dan vaak even door het velletje wat ervoor is gekomen doorheen moet prikken.