Wie weet van welk merk deze slippers zijn en waar ik dat kan kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Is dat rode badstof? Zo nee, wat dan wel? En waar zijn de zool en de bandjes van gemaakt, leer of plastic?

Antwoorden (2)

Het merk is quicksilver
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze heten texture sandal http://www.google.nl/search?tbm=isch&source=mog&hl=nl&gl=nl&client=safari&tab=wi&q=quick%20silver%20texture%20sandal&sa=N&biw=320&bih=356#p=0
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Seizoen 2011
Maar kan ze niet vinden in een nl
Store
Amadea
11 jaar geleden
Nee, dat zijn ze niet. Kijk maar eens goed naar het logo!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij wel hoor alleen er zit een rondje omheen.
Wel frapant als het niet je het merk is dat ze het product wel
Bestaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of het zijn goede immitaties ;)
Amadea
11 jaar geleden
Heb jij ze gezien met een voering van stof? Die op de site staan zijn allemaal glad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk dat jij gelijk hebt.
De banden zijn anders. Ik denk dat het immitatie slippers zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het merk is quicksilver. We hebben ze besteld. Dank je
kopen kan je ze bij bol.com of marktplaats.nl