wat is een goede foundation voor een bleke (erg)droge huid

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Als je een erg droge huid hebt is het om te beginnen goed om iedere avond een milde mostuaiser(weet niet hoe je dat schrijft) te gebruiken en voor je foundation opbrengt een goede vochtinbrengende basis crème. Que foundation betreft zou ik voor een vloeibare variant gaan en dan geen poeder gebruiken ivm je droge huid. Je kunt het beste bij de drogist, parfumerie of schoonheidsspecialist vragen welke merk en kleur het beste bij jou huid past.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Vloeibaar is inderdaad veel beter, andere soorten kun je schilfers van krijgen (ik heb ook droge huid).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schijft het zo: moisturizer +
Zo ie zo zijn er foundations, speciaal voor een droge huid tot extreem droge huid. Hier zit vaak een basis in van dagcrème of olie. Bij de wat betere drogisten kunnen ze je hier prima bij helpen. Bij een lokale schoonheidsspecialiste hebben ze ook vaak dergelijke make-up voor verschillende huidtypes. Je kan natuurlijk ook je huid ondersteunen van binnen uit en let op de verzorgen die je nu aanbrengt. Een droge huid is fragiel.
Succes!