Hoe moet ik mijn riem laten hangen aan de ene kant?

Kijk.. Bij de meeste metal gasten zie je dat ze hun riem aan de ene kant hebben "Hangen" Ik wil dit ook maar hoe moet dat precies? Heb je dan een speciale riem nodig of zo want het lukt niet. Moet je hem dan gewoon door één ding doen waar je je riem in doet, of moet het anders? Help Alsjeblieft. Alvast bedankt ;)

Weet jij het antwoord?

/2500

Jouw vraag is niet helemaal duidelijk maar ik doe een poging om je te kunnen helpen met bijgaande foto!

ksnap eignlijk ni hoe het niet kan lukken je doet de riem toch rond je en door een lus en dan vast dan hangt die toch automatisch?? Best wel door 2 anders heb je de kans zeker als je er hebt met zware spikes dat dat lusje scheurt Zie wel da je riem groot genoeg pakt anders zie je het effect gewoon ni misschien dermee dat het niet lukt ?? Je kan ze ook kruisen me 2 riemen en telkens aan een kant laten hangen :) alst nog ni lukt wordt et een grotere riem kope =D Toegevoegd na 12 minuten: Tis toch zo schuin late hange da je bedoeld hé?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100