Waar kun je coltruien voor mannen kopen?

Voor dames zijn ze overal online te vinden, maar voor heren niet. Ik zoek een eenvoudig basismodel, zwart zoals deze bijvorbeeld: http://store-nl.hugoboss.com/Slim-merino-polo-neck-sweater-Bakar-z/hbeu50187813,nl_NL,pd.html?dwvar_hbeu50187813_color=001_Black

Alleen dan liever iets goedkoper.

Toegevoegd na 11 minuten:
Adressen van webshops hebben de voorkeur :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Een goede sportartikelen winkel, daar verkopen ze die meestal bij de ski spullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ga eens bij de C&A kijken of bij de Zeeman, daar heb ik ze wel eens gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paar jaar geleden kocht ik ze voor mijn man bij de We. Ook heb ik er wel eens bij de Hema gekocht, maar dat is al lang geleden.

Toegevoegd na 2 uur:
Heb even zitten zoeken en wat gevonden bij de Bijenkorf. Ze zijn online te bestellen, maar niet echt goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wehkamp heeft nog 1 model lijkt een eenvoudig basismodel te zijn in 5 kleuren.