Veel van de thermokleding is gemaakt van synthetische stoffen. Daarnaast zijn er steeds meer merken die gebruik maken van Merino wol. Dit is warm, het kriebelt niet en blijft lang fris ruiken. De ‘wolharen’ van Merino schapen zijn over het algemeen net wat langer dan normaal en daardoor kriebelt het niet en het houd je warmer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
plus, zeker voor de merinowol.
heel erg goede onderkleding! Ik doe nu al meer dan 6 jaar met 1 shirt met lange mouwen, en hij blijft warm