Werkt afslankcreme/gel?

Ik gebruik sinds een paar dagen body shape van dr hoog! Heeft iemand hier ervaringen mee? Of raadt u een andere afslankgel aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (3)

Ja je portemenix wordt dunner ,nee je wordt niet lichter ,zeer kleine verplaatsing van vet mogelijk ,ook tebereiken door op die plaatsen warmte toetevoegen ,of die spiergroepen tegebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige afslankende of verstevigende effect word bereikt door het inmasseren van de gel. Je kunt net zo goed een huismerk halen en dat lekker goed inwrijven, werkt net zo goed.
Zoals al gezegd, slechts je portemonnee word lichter.
Kimath
13 jaar geleden
Plaatselijk afslanken is om te beginnen een mythe. Moesten zulke producten écht werken ging niemand nog sporten of diëten.

Wat zo'n gel wél doet is tijdelijk even het vocht verdrijven waar je hem smeert. Maar maak je geen illusies, dat vocht komt terug zo gauw je drinkt.

Ik weet dat dit niet het antwoord is dat je wil horen, maar afvallen is een combinatie van de juiste voeding en beweging.
(En wil je blijvend resultaat, dan moet je heel je levensstijl veranderen.)