Waar kan ik binnen Nederland die zwarte obey cap kopen met rood vlak en witte tekst? (website in nl)

zie vraag :) ik heb het al eerder gevraagd maar die is out of stock en buiten nederland. Ik heb hem voor dinsdag nodig ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Als je deze op de afbeelding bedoelt, die is te koop bij www.pettennewera.info, nu voor € 15,-

http://www.pettennewera.info/obey-snapback-hats-blacl-rood-wit-p-10673.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die bedoel ik ja! Erg veel dank :) ik ga de vraag nu dan ook sluiten :)

Andere antwoorden (1)

kijk op revert.nl en bel ze , ze kunnen alle petten bestellen en voor jou in de winkel in Haarlem klaarleggen of verzenden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hebben ze ook mail? En hoe lang en hoe duur word het san ongeveer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoelang duurt het bedoel ik natuurlijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en dan bedoel je natuurlijk, en wordt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, bij revert zijn ze trouwens uitverkocht en bestellen niks meer.