Welke leuke aparte winkeltjes zijn er in Den Bosch? Die echt de moeite waard zijn, met name alternatieve of kado winkeltjes, keuken spulletjes?

Of leuke muziekwinkeltjes, of andere winkels die jullie leuk vinden. Voor een dagje winkelen in de stad maar geen de zoveelste hema, c en a, enz.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga de vuchterstraat maar eens in hoe verder in de straat hoe leuker !
Ook de snelle,karre en visstraat zijn leuk!
Achter het stadhuis zit het lombartje wat meer exclusief is
Vergeet niet ff naar bakker de groot te gaan voor een sjeklade bol
;-)) groetels uit den bosch!!

Het beste antwoord

Jade in de Snellestraat is een heel leuk winkeltje, ze verkopen er woonaccessoires.
Ook ga ik altijd even kijken wat ze nu weer hebben bij Hint & Tint, deze zit in de Hinthamerstraat, alles wordt gemaakt door mensen met een geestelijke beperking, echt mooie spullen. In diezelfde straat zit ook Eigen Stekje, ook met leuke woonfrutsels.
van Daan in de Minderbroederstraat is een mini warenhuis met allerlei gadgets en hebbedingetjes.
En als je van oosterse spulletjes houdt dan zou ik zeker 1000 en 1 nacht in de korenbrugstraat niet overslaan, ik mag daar van mezelf voorlopig niet meer naar binnen want hoewel ik helemaal niks nodig heb sta ik toch iedere keer weer buiten met een tasje in mijn handen, kon ik het toch weer niet laten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Den Bosch is een echte winkelstad en staat bekend om de leuke kleine straten die het winkelen extra charme geven. In die straatjes tref je de bijzondere winkels, kledingboetiekjes en speciaalzaken. De historische binnenstad herbergt vele leuke cafe's en restaurants waar je na het winkelen kunt genieten van een lunch of koffie met de bekende Bossche bol. Hieronder een overzicht met alle informatie over winkelen in Den Bosch met de leukste winkeltips.

http://www.youropi.com/nl/den-bosch-5/winkelen

http://www.youropi.com/nl/den-bosch/article/shoppen-met-silvana-1560