Van welk merk is het parfum L'eau D'ssey ( weet niet of ik het goed geschreven heb) en waar kan ik dat kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

van issey miyake, te koop bij oa douglas .
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okeee dankje :)
Je schrijft de naam als volgt: L'eau d'Issey. En het is ook te koop bij Ici Paris XL. Momenteel 19% korting als je het online bestelt, zie http://webshop.iciparisxl.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/IPXL-IPNL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewParametricSearch-SimpleOfferSearch?webform-id=WFSimpleSearch&DefaultButton=findSimple&WFSimpleSearch_Keywords=l%27eau+d%27issey+parfum&RefineUUID=&findSimple=
Amadea