Volgens de LV site 735 Pond wat neer komt op zo'n 915 Euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet niet of ik het dan goed heb maar ik vond hem op internet voor €495,-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Link?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kan de goeie link niet meer vinden maar je kan ook ff hier kijken: http://m.marktplaats.nl/zoeken.html?categoryId=&query=louis%20vuitton
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij die link staat hij voor 49,95 Euro, da's iets heel anders dan 495,-, dus wat denk je, zou dat een échte LV zijn...?