Kun je een lip-piercing hebben zonder dat je tandvlees beschadigt raakt?

Ik zie bij veel mensen dat bij de tand achter de lippiercing vaak lager zit dan de tand gespiegeld aan deze, kun je dit voorkomen; bijvoorbeeld bij het zetten?
Belangrijk is naast dit dat dan de piercing nog wel mooi zit.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zelf heb ik ook een labret. Een lippiercing dus. Heb nergens last van. Wilde hem iets hoger laten zetten zodat ik er ook een ring door kon halen. Dit raadde mijn (goede) piercer af. Hij heeft hem iets lager gezet. Ik gebruik een rvs staafje en heb nergens last van. Moet alleen een iets groeter ring dragen als ik dit wil. Draag normaal een knopje. Maar als tip zeg ik; laat de plaats aan de piercer over. Hij is de 'kenner'.

Hey, Ja dat kan ik heb zelf aan de linkerkant onder in me lip eentje en je moet er een nemen met een kunstoffestaafje die kunnen je tanden niet beschadigen en je piercing zit ook mooi net zoals anders. En natuurlijk moet je zelf goed aanwijzen waar je hem wil dan zit die altijd mooi. Alleen de eerste twee weken niet omdat ze het staafje langer houden vanwege opzwelling van de lip ook vervelend soms met eten en praten maar dat moet je er allemaal voor over hebben. :)

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100